jueves, 26 de mayo de 2011

12/04/2011

Per tal de facilitar la tasca de crear el curs de resolució de conflictes, ens basem amb l`anàlisis de les necesitats de l'empresa per la que ho hem de fer. Al ser una empresa gran, ens trobem que tenim un organigrama amb diferents jerarquies: caps, comandaments intermedis i treballadors repartits en diferents departaments. Les problemàtiques detectades son:

-Falta de comunicació vertical
-Comunicació horitzontal amb un alt índex de rivalitat
-rumorologia activa
-falta de cohesió grupal
-desconfiança en les figures de lideratge
-desmotivació laboral
-un departament amb un alt absentisme
-conflictes intervinculars en les diferents jerarquies que en lloc de sol·lucionar-se queden enquistats.
-falta de responsabilitat laboral

De tota aquesta llista `l'índex més elevat i per tant, el més prioritari a tractar es el dels conflictes. Per tant, es propossa una formació en resolució de conflictes devant la necesitat d'aprende a gestionar-los.

Personalment, considero que aquest anàlisis es força encertat amb el que ha plantejat l'empresa contractant, però crec que manca una part i es detectar els punts forts o positius que si te l'empresa. Considero que s'ha de veure la totalitat de la situació i no només les problemàtiques.

No hay comentarios:

Publicar un comentario