PLA D’ACTUACIÓ
FASE 1 : CONEIXEMENT DEL FUNCIONAMENT DE TALENTHUM DATA: MARÇ HORES: 24
Objectius: Conèixer el que ha fet els darrers anys Talenthum en funció de formació, com treballen, quina metodologia utilitzen, llegir les memòries, conèixer els professionals i els rols que desenvolupen a l’àrea de formació, quins instruments d’avaluació empren i quin volum de treball solen tenir.
Destinataris/àries: Professionals que treballen a Talenthum consultores.
ACTIVITATS I CONTINGUTS
1. Llegir les memòries dels darrers tres anys.
2. Revisar i estudiar els darrers 10 cursos de formació que s’han fet (com s’han fet, metodologies emprades, temàtiques, instruments de valoració, ect.)
3. Entrevistar-me amb els diferents professionals per conèixer els seus rols i tasques dins l’organització.
INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES
1. Anàlisis documental de les memòries i cursos impartits.
2. Observació directa
3. Entrevista als professionals
INDICADORS D’AVALUACIÓ
1. Diari de camp
FASE 2 : DISSENY DE L’ACTIVITAT FORMATIVA DATA: ABRIL HORES: 31
Objectius: Analitzar la demanda plantejada per l’empresa per tal de fer un curs adaptat a les seves necessitats.
Dissenyar l’activitat formativa demandada en funció del que necessita l’empresa.
ACTIVITATS I CONTINGUTS
1. Valoració del diagnòstic amb el tutor extern
2. Fer una primera proposta de disseny(manual de formació, power point, planificació de la formació, temporalització, activitats, etc.)
3. Realitzar el disseny definitiu
INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES
1. Anàlisis documental de bibliografia per el curs sol•licitat
2. Elaboració d’un manual de formació en word
3. Elaboració d’un power point
4. Elaboració d’un document word amb el pla formatiu
5. Revisió de tot el que he fet amb el tutor extern.
INDICADORS D’AVALUACIÓ
1. Diari de camp
2. Revisió segons el criteri del tutor
FASE 3 : PRESENTACIÓ I IMPARTICIÓ DE L’ACTIVITAT FORMATIVA DATA: MAIG HORES: 20
Objectius: Saber impartir una formació amb fluïdesa
Aprendre a coordinar i dirigir un grup formatiu
Aprendre a parlar i saber estar amb públic
Gestionar l’informació per tal de que s’adapti a les necessitats del grup
ACTIVITATS I CONTINGUTS
1. Impartir el curs en les diferents sessions proposades
2. Valoració dels resultats
INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES
1. Portatil, projector, còpies dels manuals de formació, còpies dels qüestionaris.
INDICADORS D’AVALUACIÓ
1. Qüestionaris de satisfacció
martes, 29 de marzo de 2011
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario