lunes, 28 de noviembre de 2011

ESTUDI D'ANGLÈS I SOCIALS DE NENA AMB DÈFICIT D'ATENCIÓ. 8-11-2011. De 17h a 20h

Avui, La meva tutora, m'ha ensenyat unes l'lamines que si es possen a una superficie plana serveixen com una pissarra weleda. Així dons, ha agafat un cartell i ha fet una gran pissarra amb elles perque els joves puguin estudiar.

La nena X, amb dèficit d'atenció, ha d'estudiar Anglès i Socials i per tal de que estigui centrada, li propossem estudiar amb la pissarra. Això fa que li sigui més agradable l'estudi i que estigui centrada.

Primer fa els deures d'anglès i jo li corregeix. Però després la meva tutora ho repassa, ja que jo no domino l'idioma i efectivament, li havia corregit malament. Encara que com a psicopedagogs, no hem de saber de totes les assignatures que fan ni tenir els coneixements, si que es cert, que en una intervenció com un grup d'estudis es força important tenir-los, ja que això facilita molt la tasca.

Després se li demana a la nena que faci un mapa conceptual de socials, emprant diferents colors, etc. I que un cop ho sàpiga, tanqui el quadern i el reprodueixi de memòria a la pissarra. Sembla que hem aconseguit que X es centri amb la tasca i que ho memoritzi. Tot un èxit! El tema es que ens hem d'asegurar de que reialment ho sap, ja que X és una nena que te molt bona memòria a curt plaç però que s'oblida ràpidament del que ha après. Per comprovar que ho sap, la fem repassar una estona de matemàtiques, que es una matèria que no li va gens be. Després de fer uns exercicis a la pissarra, li demanem que torni a fer el mapa conceptual i efectivament, ja no recorda gaire cosa. Així que tornem a possar-la a estudiar socials.

Ja veurem que fa demà a l'exàmen!!!Li reforcem que ho ha fet molt be i que confiem amb ella, que avui ha fet molt progressos i que ha estat molt centrada, per tal fet, li possem una nota de "enhorabona" a l'agenda, perquè la mare ho sàpiga.

No hay comentarios:

Publicar un comentario