martes, 22 de noviembre de 2011

ESTUDI D'UNA NENA AMB DISLEXIA 13-10-2011 de 17h a 20h

Avui intervenc amb una nena amb dislèxia que ha d'estudiar per un exàmen de l'Islam. Degut a la seva situació, li costa molt memoritzar, ya que els nens dislèxics tenen dificultats en relació a la memòria a llarg plaç. Després de 20 min d'intentar memoritzar juntes, fent que la nena m'expliqui el que va estudiant, veiem que no estem tenint molt d' èxit, per tant, prenc l'iniciativa i li faig la proposta de aprendre mitjançant la visualització creativa. Segons l'estudiat, els nens dislèxics memoritzen millor a rel de les imatges que de les paraules. Ella tanca els ulls i comencem la visualització amb el que ha d'aprendre. Sembla que funciona bastant be, i després ella recorda amb claretat l'estudiat, així ho fem la següent mitja hora, després ja no funciona, ella diu que està cansada. La meva tutora diu que per situar els llocs de la reconquesta emprem una bolla del mon i ella els vagi ubicant. Sembla que el cansament li impedeix memoritzar-ho. La meva tutora, proprossa fer un joc de preguntes damunt el que està estudiant amb dues nenes més, de tal forma que sigui un concurs de preguntes, a veure si així memoritza millor, però sembla que tampoc així memoritza, encara que guanyi, només es sap les preguntes del principi que ha aprés amb la visualització i uns esquemes que ja li havia enviat la tutora.

No hay comentarios:

Publicar un comentario