martes, 22 de noviembre de 2011

DISLÈXIA I DÈFICIT D'ATENCIÓ. 18-10-2011. de 17h a 20h.

Comencem la segona fase. Encara que l'intervenció anterior ja vaig intervenir directament. Avui la tutora m'explica l'importància de que els nens segueixin una rutina en els seus estudis quan venen al centre. Tal i com es veu al llibre de P.E.I y modificabilidad cognitiva. Així dons, seguim aquest protocol amb els nens:

-Primer que mirin l'agenda, aquesta ha de tenir apuntat els deures sutbrallats amb verd, els exàmens en groc.
-Després hi ha que repassar cada assignatura que han fet avui i fer una síntesis de poques línees del que han aprés avui.
-Després els deures que tenen
-Estudiar pels propers exàmens.

Comprovo que cada nen ho faci, n'hi ha algun que no ha duit l'agenda, i ho te per costum. Llavors, alguns intenten que els faci la feina, sobretot a nivell de vocabul·lari: Qué significa tal paraula? però tal i com recomana el PEI els suggereixo que emprin el diccionari.

La nena del dia anterior, ha tret mala nota a l'exàmen de l'Islam, llavors la tutora decideix passar-li un test sobre la seva forma d'estudiar. Després de mirar-lo li suggereixo unes altres preguntes que podrien completar-lo, ella accepta.

Per altre banda una nena amb defícit d´atenció estudia matemàtiques, quan li miro si ho ha fet be, veig que no i quan ens seiem a revisar veiem que els seus errors han estat per no prestar atenció i no per no saber fer-ho. Ella ho reflexiona i després els fa be tota sola.

No hay comentarios:

Publicar un comentario