sábado, 26 de noviembre de 2011

PASSACIÓ DE TEST BENDER- 29-10-2011. De 12h a 14.30h

Avui, mentre la meva tutora te una entrevista amb els pares d'un nen nou, jo m'encarregaré de passar un test de Bender al nen.

El nen, te 9 anys, ve d'una escola amb una estructura molt rudimentària i coneguda a l'illa, que només es basen en avaluar els alumnes a rel de la memorització de dades, com es feia antigament.

El nen sembla una mica nerviós, li intentem fer una mica més fàcil, diguem que anem a jugar a pintar. Llavors li donem un llapis i observem:

-L'execució dels dibuixos es ràpida, sense massa precisió, el que denota certa impulsivitat.
-Hi ha dibuixos que els dibuixa invertits, això podria indicar una lleu dislèxia o una disgrafia.
-La execució i distorsió es la pròpia de l'edat. Pel que pensem que te una intel·ligència normal.

Un cop finalitzat el dibuix, el nen es dedica a mostrar-me els seus coneixements de història, el que m'asombra bastant. Sap lloc, dades i noms complicats per la seva edat, i si li deman jo damunt un tema històric sembla dominar molt be el tema. Li costa possar atenció amb el que li demano i es cansa molt aviat de jugar als jocs volguent canviar ràpidament, això podria implicar que te dificultat amb centrar-se o en possar atenció, per altre banda, sembla que quan un tema l'interesa, te gran facilitat per memoritzar les coses.

Quedem que el proper dia li passarem el test de la figura complexa de Rey.

No hay comentarios:

Publicar un comentario